عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دیدار صمیمانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی آیت اللهی - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴

دکتر محمد رحمانیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در دومین روز از دهه پر فروغ فجر با حضور در بیت آیت الله حاج سید حسین آیت اللهی ، با یادگار امام جمعه فقید جهرم، دیدار کرد.
به گزارش وبدا جهرم، دکتر محمد رحمانیان در این دیدار، از همراهی و حمایت های همه جانبه حاج سیدعلی آیت اللهی در ایام کرونا، با مجموعه دانشگاه، تجلیل کرد.
دکتر محمد رحمانیان دعوت عمومی همشهریان به رعایت اصول بهداشتی و لغو داوطلبانه برنامه های مذهبی و جلسات عزاداری ایام محرم و صفر و فاطمیه توسط ایشان را در راستای حفظ سلامت عمومی و در راه مقابله با کرونا ستود و این رویکرد را اقدامی موثر در کنترل همه گیری این بیماری در سطح شهرستان دانست.
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی آیت اللهی از تلاش های جهادگونه و ایثارگری های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جهرم طی یکسال گذشته در مقابله با بیماری کووید ۱۹، تقدیر کرد و برای سلامتی و طول عمر خدمتگران و جهادگران سلامت دعا نمود.
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی آیت اللهی اقدامات عمرانی و خدمات درمانی رئیس دانشگاه و کادر بهداشت و درمان و همچنین حضور خیرین را در حوزه سلامت طی چند سال گذشته چشمگیر دانست و اهتمام ایشان را در راستای فراهم نمودن امکانات لازم جهت رفاه و اسکان همراهان بیماران خواستار شد.
رئیس دانشگاه همراهی و همیاری خیرین سلامت شهرستان جهرم را امری مهم و اساسی در پیشبرد اهداف والای دانشگاه دانست و اظهار کرد: وجود پر برکت خیرین سلامت در شهرستان جهرم و آثار گرانقدر ایشان، علاوه بر باقیات صالحیات، شهرستان جهرم را در ساخت و احداث زیرساخت های بهداشتی و درمانی پیشرو نموده است.
حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی آیت اللهی در پایان با یادکرد از شهید داوود علیان، نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان و ذکر خدمات شایسته کادر بهداشت و درمان برای همه خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی به ویژه کارکنان حوزه سلامت شهرستان توفیقات روزافزون آرزو نمود.