عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

از ۲۶ تَن از دست اندرکاران برگزاری آزمون¬های سنجش پزشکی قزوین تقدیر شد

در مراسمی که روز هفتم بهمن ۹۹ در سالن ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قزوین با حضور دکتر نوید محمدی، معاون آموزشی این دانشگاه برگزار شد، از ۲۶ تَن از دست اندکاران برگزاری آزمون های سنجش پزشکی قدردانی شد.

در این مراسم، این مقام مسوول اظهار کرد: کسانی که در برگزاری آموزش‌ها و آزمون‌ها تلاش می‌کنند، به یقین اجرشان همانند کسانی که در خط مقدم سلامت در بیمارستان‌ها فعالیت دارند، خواهد بود؛ زیرا اگر این پشتیبانی ها و برنامه ریزی ها و آموزش‌ها و آزمون‌ها نبود، حماسه‌ها در مراکز بهداشتی و درمانی، بویژه در دوران سخت کرونا اتفاق نمی افتاد.

دکتر محمدی با اشاره به سال بسیار سخت آموزشی بخاطر درگیری با ویروس کرونا گفت: در سال ۱۳۹۹ به علت بحران کرونا در کشور و به تعویق افتادن آزمون‌های سنجش پزشکی، با دستور مقامات آموزشی وزارت بهداشت، از ابتدای مرداد ۹۹ اقدام به برگزاری آزمون‌ها به صورت فشرده کردیم؛ به طوری که هر هفته، یکی از آزمون های سنجش پزشکی در حوزه های مختلف در سطح  کشور و به تبع آن در استان قزوین برگزار شد.

در ادامه این مراسم، دکتر پیمان حیدریان، مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز به توضیح روند برگزاری آزمون ها پرداخت و اظهار کرد :دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بدون وجود کوچک ترین مشکل، موفق به برگزاری آزمون‌ها شد و این موفقیت، مرهون تلاش های مسوولان و کارشناسان آزمون هاست.

گفتنی است، در این مراسم، کارشناسان، دیدگاه های خود را بیان کردند و در پایان، از ۱۱ عضو هیات علمی، سه تَن از مدیران و کارشناسان حراست و ۱۲ تَن از مدیران و کارشناسان اجرایی برگزاری آزمون‌های سنجش پزشکی قدردانی شد.