عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دهه فجر؛ آغاز گشایش درهای انسانیت و عدالت خواهی


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، در پیام دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است :

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

ایام ا... دهه مبارک فجر، جلوه‌ای پر غرور و با شکوه از حماسه‌ها و سلحشوری‌های امت اسلامی ایران است که برای نجات روح بزرگ آدمیت از چنگال شیاطین بشریت به وقوع پیوست .

بازگشت پربرکت رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲بهمن ماه ۵۷ به ایران و پیروزی پرشکوه انقلاب اسلامی در ۲۲بهمن ماه،  در تاریخ زرین جمهوری اسلامی ایران، سرآغاز فرج و گشایش درهای انسانیت از مخمصه‌ها و قحطی عدالت و نابرابریها بود .

انقلابی که با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب و دستان پربرکت مردم آزادیخواه و با سلاح تقوا و اراده به پیروزی رسید .

درایت و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)، ایمان، شجاعت و مطالبه گری ملت بزرگ ایران پهناور  توانست جمهوریت نظام  اسلامی را با استقلال و آزادی همه‌جانبه به جهانیان اثبات  و زیاده‌خواهی اهریمنان زمانه را از صفحه حکومت‌داری ظالمانه این کشور حذف کند .

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، فرارسیدن چهل و دومین بهار انقلاب پرشکوه و غرور آفرین ایران اسلامی را به امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار به ویژه تلاشگران حوزه سلامت کشور تبریک و شادباش عرض نموده، توفیق اتصال این انقلاب بزرگ را به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) از خداوند منان مسالت دارم ./

دکتر ارسلان سالاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان