عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر: بستری ۶۹ بیمار در بخش‌های کرونا/ شهرستان دشتی مجدد زرد شد

دکتر سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در بیست‌وچهار ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد نتیجه آزمایش ۵ نفر مثبت است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۰ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۲ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۱۱ بهمن‌ماه گفت: متاسفانه امروز ۱ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا با ۶۶ سال سن با بیماری زمینه ای  فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۵۵ نفر در استان بوشهر با ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌داده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مشکوک به کرونا بوده‌اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.
دکتر کشمیری خاطرنشان ساخت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۸ هزار و ۴۸۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا تصریح کرد:افزایش دورهمی ها و عدم رعایت پروتکل بهداشتی موجب شد شهرستان دشتی مجدد به رنگ زرد تغییر پیدا کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد:کرونا هنوز در بین ما هست و نباید استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کنیم.
انتهای پیام/ز.ح.۱۰۲۷