عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدار خانم عسگری رئیس آموزشکده قائم (عج) زنجان با دکتر طاهری نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان خانم عسگری رئیس آموزشکده قائم (عج)  با دکتر طاهری نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار عسگری از جایگاه و عملکرد آموزشکده قائم (عج) در سطح استان و کشور و از تلاش های بی وقفه  دکتر احمدی ریاست دانشگاه و مسئولین بلند پایه استانی که با تامل سازنده در بهبود و بالابردن این جایگاه  تلاش های بی وقفه ای انجام می دهند تقدیر و تشکر نمود و  از اقدامات صورت گرفته در طی این سال تحصیلی از قبیل اخذ مجوز رشته‌های جدید و بین رشته‌ای براساس آمایش استان، اتصال آموزشکده به فیبر نوری، تجهیز کارگاه‌ها، پیشرفت پروژه‌های عمرانی و آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای دانشجویان بعنوان تنها دانشگاه متولی مهارت و حرفه ای اشاره کرده و خاطر نشان نمود که هر چه بیشتر شاهد پیشرفتهای قابل توجه این دانشگاه  باشیم. همچنین وی از کمبود فضای مناسب آموزشی و خوابگاه هی جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، جذب حداکثری دانشجویان و گسترش هر چه بیشتر رشته‌ها، بخصوص در آموزشکده قائم (عج)  به عنوان اصلی ترین مشکل یاد کرده و ضمن تشکر از حمایت‌های دکتر طاهری خواستار حمایت‌های مادی و معنوی بیشتر ایشان،  مسئولین استانی و خیرین از دانشگاه الخصوص پروژه عمرانی نیمه تمام احداث آموزشکده قائم (عج) شدند .

در این نشست دکتر طاهری از تلاش‌های دکتر احمدی و همکاران در جهت رشد و توسعه دانشگاه تشکر و حمایت خویش را ابراز نمود  وی خاطر نشان کرد  باید  نگاه جامعه را نسبت به رشته های فنی و مهارتی در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و الخصوص دانشگاه فنی و حرفه‌ای تغییر داد و اهمیت دانشگاه های فنی و حرفه ای را که می تواند نیازهای مهارتی جامعه و اشتغال فارغ التحصیلان را برآورده سازد،  به جامعه و صنایع استان معرفی نمود. وی میزان پیشرفت کار پروژه قائم را جویا و تمایل خود را برای بازدید از آن، در اولین فرصت و قبل از اتمام سال اعلام فرمودند. در پایان دکتر طاهری حمایت کامل خود را از سیاست‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اعلام داشتند .