عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

آموزش مستمر کارکنان درمانی بر افزایش کیفیت خدمات درمانی تاثیر گذار است

در نشست کارگروه مراقبت و درمان کرونا ویروس، بر آموزش مستمر کارکنان درمانی و افزایش کیفیت خدمات درمانی بیماران مبتلا به کرونا تاکید شد.

این نشست ، روز هفتم بهمن ۹۹ برگزار شد و در آن، دکتر علی اکبر کرمی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بر اصلاح فرایندهای درمانی بیماران سرپایی درمانگاه ها، اسکرین، و تریاژ و خدمات اورژانسی به موقع و صحیح تاکید کرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه، آ موزش مستمر دستورالعمل های درمانی ابلاغ شده را در قالب کارگاه های آموزشی برای ارتقا بیشتر دانش و مهارت کادر درمان بیمارستان ها و متعاقباً افزایش کیفیت خدمات درمانی، بسیار تاثیرگذار دانست.

در ادامه این نشست، بر ارجاع صحیح بیماران مشکوک به کرونا ویروس از درمانگاه ها و مطب های خصوصی سطح استان به مراکز خدمات سلامت، و همچنین بر لزوم انجام آزمایش مولکولی کووید ۱۹ برای موارد مشکوک به ابتلا تاکید شد.

شایان ذکر است، این نشست با حضور اعضای کارگروه در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و درمانی مستقل ولایت تشکیل شد.