عمومی | موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی

برگزاری سی امین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی

سی امین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ با حضور رییس و معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، ضمن سپاس از زحمات اعضای قبلی کمیته، در مورد ماهیت، اهداف و وظایف کمیته نظارت و ارزشیابی توضیحاتی برای اعضای جدید ارائه شد.

در ادامه، ضمن ارائه گزارشی از تعداد پروژه های در دست اجرای بخش‌های تحقیقاتی، در راستای نظارت بر کیفیت و برونداد نهایی پروژه‌ها، قرار شد کلیه بخش‌های تحقیقاتی ضمن بررسی مجدد برونداد‌های پیش‌بینی‌شده پروژه‌ها، پیش بینی خود را از اجرای تک‌تک یا گروهی از آنها که منجر به اثربخشی خواهد شد، ارائه کنند.

گزارشی نیز از پژوهشگران فاقد پروژه همراه با وضعیت گزارش‌های معوقه توسط روسای بخش­های تحقیقاتی ارائه شد و مقرر شد در خصوص افرادی که مدت طولانیست فاقد پروژه یا دارای گزارش معوقه هستند، پیگیری جدی انجام و نتیجه در جلسه آتی کمیته گزارش شود.

در این جلسه، اعضای کمیته نیز گزارشی از تعداد گزارش ‌های سالانه ارزیابی‌شده و بازدیدهای انجام‌شده از جلسه پیش تاکنون ارائه کردند. در پایان در خصوص یک مورد درخواست‌ تمدید پروژه تحقیقاتی و دلایل توجیهی آن با بررسی سوابق، بحث و تصمیم‌گیری شد.