عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

نخستین نشست مجازی "پرسمان" با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه کلید خورد

به همت اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در حاشیه نخستین برنامه پرسمان در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی بیان داشت: رسانه به عنوان یکی از ارکان گره گشایی از مشکلات و چالش هایی که مردم با آن در بخش های مختلف روبرو هستند، نقش مطالبه گری و نظارتی دارد، موضوعی که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: معتقدم روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و دیدبان هوشیار هر سازمانی است و با تکیه بر رسانه، پل ارتباطی بین مسئولان و مردم جامعه می باشد.

سلمانی گفت: انتقال نیازها و مطالبات در سطحی فراتر از افراد و گروه ها به مسئولان یا اطلاع رسانی فعالیت های دستگاه، بیانگر نقش و رسالت سنگین روابط عمومی در جامعه است، موضوعی که امانتداری و انتقال صحیح اخبار مهم ترین چاشنی این مبحث مهم و اثر گذار بوده و در عصری که ده ها مطلب نادرست و شایعه در فضای مجازی رد و بدل می شود تنها جایگاه تکیه به مطالب درست را باید از روابط عمومی هر سازمان مطالبه کرد.

وی به جایگاه مهم روابط عمومی و لزوم استفاده مستمر از رسانه ها و فضای مجازی در افزایش و تقویت اعتماد سازی در جامعه پرداخت و یادآورشد: انعکاس عملکرد دستگاه ها از جمله دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای از طریق رسانه های جمعی تاثیر مهمی در حس رضایت همراه با بارقه امید در دل کارکنان و دانشجویان خواهد داشت.

سلمانی با عنوان اینکه وظیفه اصلی روابط عمومی در دانشگاه توجه به اصل مطالبه گری، شفاف سازی و پاسخگویی است بیان داشت: در راستای عمل به این مهم و تاکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا در عدم برگزاری نشست های حضوری در جهت جلوگیری از انتشار پاندمی، روابط عمومی دانشگاه برنامه ریزی برگزاری سلسله نشست های پرسش و پاسخ  کارکنان دانشگاه با معاونین و مدیران کل حوزه ستادی با عنوان " پرسمان" در بستر مجازی را فراهم کرد که بحمداله امروز با حضور دکتر غلامرضا زمانی؛ معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و آقای سید حسن حسینی مدیرکل امور اداری شاهد برگزاری نخستین نشست بودیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ مطلب به دبیرخانه پرسمان ارسال شد و پس از دسته بندی جهت پاسخگویی در برنامه امروز ارایه شد خاطر نشان کرد: همکاران شاغل و بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه ای هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقاد خود را در حوزه های مختلف جهت طرح در برنامه پرسمان به سامانه پیامکی دانشگاه به شماره ۳۰۰۰۱۲۱۳۱۲ ارسال کنند.

شایان ذکر است، مطالب و نظرات ارسالی در سامانه پیامکی، ضمن رعایت اصول محرمانه، پس از دریافت، جهت طرح در نشست ها تحویل معاونت مربوطه خواهد شد.