عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

استاندار بوشهر: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود ممکن است در ایام نوروز مجددا به محدودیت‌های مختلف متوسل شویم

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: اگر می‌خواهیم اصناف و بازار در ایام نوروز فعال باشند و همچون سال گذشته دچار محدودیت و تعطیلی نشوند انتظار داریم بازاریان همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: فرمانداران، روسای شبکه بهداشت و درمان و بازرسی استانداری همه امکانات برای تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف را فراهم کنند.
گراوند با تاکید بر جلوگیری از برگزاری آیین‌های مختلف با هدف عدم تجمعات گفت: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جلسات، برنامه‌ها و یادواره شهدا استفاده کرد.
استاندار بوشهر اظهار داشت: به دلیل شرایط شیوع کرونا در کشور، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگزار نخواهد شد و همه ویژه برنامه‌های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: برپایی چادر در سواحل استان ممنوع بوده و شهرداران برای جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و پارک‌های استان اقدام کنند.
گراوند تاکید کرد: با توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت، ضمن احترام به همه مردم ایران، امسال به خاطر شرایط کرونایی آماده پذیرایی از مسافران نیستیم.
استاندار بوشهر افزود: امکان سرویس‌دهی به مسافران در پارک‌ها وجود ندارد لذا مسافران عزیز از سفر به بوشهر خودداری کنند تا پس از ریشه کنی بیماری کرونا، به بهترین شکل میزبان مهمانان گرانقدر از سراسر کشور باشیم.
گراوند گفت: ادارات استان برای همکاری جهت دورکاری بیماران خاص و جانبازان شیمیایی بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/