عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

سومین مرحله از دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، با حضور دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، مدیران ستادی و روسای واحدهای استانی و مراکز آموزشی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، گلستان و مازندران این دانشگاه، سومین مرحله از دوره توانمندسازی روسای مراکز آموزشی با عنوان «دانش و مهارت‌های لازم مدیریتی در مراکز آموزش علمی‌کاربردی» به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

این دوره با هماهنگی حوزه‌های مربوط و با تشریح و تبیین مباحثی شامل «آموزش‌های کوتاه‌مدت»، «رویدادهای شتاب، مراکز نوآوری و آشنایی با مراکز رشد و خوشه‌های فناوری»،«فرآیند تولید محتوا و یادگیری الکترونیک»، «مسائل فرهنگی دانشجویان، کانون‌ها و جشنواره‌ها»،«کمیته انضباطی»، «وام دانشجویی و مشاوره»،«امور شاهد و ایثارگر»، «قرآن و عترت»، و «تربیت بدنی» برگزار  و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در هر بخش، پاسخ داده شد.

این دوره آموزشی برای سایر مناطق ۹ گانه طی ۴ هفته آینده برگزار خواهد شد. در پایان این مرحله، آزمون متمرکزی از کل دوره برای همه شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود. به همین منظور فایل‌های تمامی مباحث ارائه‌شده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

همچنین برای روسای مراکز در صورت کسب نمره قبولی در آزمون متمرکز، گواهی شرکت در دوره، صادر می‌شود که در ارزیابی، تبدیل و تمدید وضعیت سرپرستان و روسای مراکز و همچنین سطح‌بندی مراکز، موثر خواهد بود.