عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان دی‌ماه ۹۹؛ ۶۰۷۷ مورد بازرسی توسط بازرسان شبکه بهداشت و درمان دیلم انجام‌شده است

فاطمه علیمرادی در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم در حال حاضر در سطح آبی است و همچنان بازرسی‌ها در قالب بازدیدهای مستقل و یا مشترک با سایر ادارات و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از تمامی مراکز و اماکن فعال در سطح شهرستان ازجمله ادارات، داروخانه‌ها، مطب‌های خصوصی، پمپ‌بنزین‌ها و صنوف، نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافه و کافی‌شاپ‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی، مساجد، مدارس، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، بوتیک‌های کفش و لباس، پاساژها و سایر صنوف در این مدت بازدید کردند.
علیمرادی با بیان اینکه در این مدت تعداد ۶۳ مکان کسب به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد اضافه کرد: تعداد ۵۷ متصدی متخلف، جهت اعمال جرائم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی‌شده و تعداد ۱۲۸ مورد اخطاریه در این خصوص صادر گردید.
وی با بیان اینکه تعداد ۱۳۱ مورد بازدید مشترک با سایر ادارات شهرستان انجام شد گفت: در این مدت مقدار ۱۴ تن و ۳۲۷ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته توسط بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی کشف و معدوم سازی شد.
انتهای پیام/م.ب-۳۰۶۰