عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم: ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط خانواده خیر دیلمی به بیمارستان بقیه الاعظم (عج) کمک شد

مهندس ایرج زنده بودی در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم اظهار داشت: یک خانواده خیر دیلمی مبلغ ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جهت خرید دستگاه انژکتور سی‌تی‌اسکن به انجمن خیریه بیمارستان بقیه الاعظم (عج) این شهرستان اهدا کرد.
وی افزود: پیش از این یک دستگاه سی‌تی‌اسکن از سوی یک خیر برای بیمارستان دیلم خریداری‌شده بود و برای ارائه خدمات کامل به یک دستگاه انژکتور نیاز بود که از سوی خانواده غلامرضا دیلمی پور خریداری و به بیمارستان بقیه الاعظم (عج) اهدا شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم اظهار کرد: این دستگاه قابلیت تزریق قبل از تصویربرداری را دارد که خود می‌تواند هزینه عزیمت بیماران به شهرستان‌های هم‌جوار را کاهش داده و سرعت درمان و تشخیص بیماری را افزایش دهد.
مهندس زنده بودی گفت: با خرید و نصب این دستگاه، بیماران می‌توانند به‌طور صددرصدی از همه خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم ضمن تقدیر از این حرکت بزرگ و خیرخواهانه خانواده دیلمی پور افزود: با خرید این دستگاه طبق نظر متخصصان همه خدمات سی‌تی‌اسکن به بیماران در شهرستان دیلم ارائه می‌شود.
انتهای پیام/م.ب-۳۰۶۰