عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نماینده مردم دیر در مجلس شورای اسلامی: اقدامات انجام‌شده در چندماهه اخیر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر چشمگیر است

حجت‌الاسلام موسی احمدی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت بردخون با تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: اقدامات خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با همکاری و مساعدت دکتر کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و آخوندی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر انجام‌شده است که چشمگیر بوده و قطعاً این تلاش‌ها به‌طور مستمر ادامه خواهد یافت.
وی افزود: اعتبار ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردخون که به حق یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین و مردم بود، با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که صورت گرفت تامین‌شده است و ان‌شاءالله در دهه فجر امسال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدی بابیان اینکه حوزه سلامت از اولویت‌های کاری در این دوره از نمایندگی مردم شریف جنوب استان قرار دارد، اضافه کرد: به جد پیگیر توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان‌بخش بردخون هستم و در همین مدت نمایندگی توفیقات خوبی هم حاصل‌شده است و ان‌شاءالله با همکاری مردم و مسئولین نیازمندی‌ها و مشکلات مردم از این حوزه نیز مرتفع خواهد شد.
نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و آگهی جدید وزارت بهداشت سهمیه استخدامی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تعلق گرفت و در شهرستان دیّر ۳۸ نفر نیروی تخصصی بهداشت و درمان جذب خواهند شد که بخشی از نیازمندی‌های شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام هادی (ع) دیّر را مرتفع می‌کند.
حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: ۲۱ درصد از سهمیه استخدامی شهرستان دیّر به بخش بردخون اختصاص‌یافته است و شامل ماما، بهیار، کارشناس آزمایشگاه، کارشناس بهداشت عمومی و کارشناس فوریت‌های پزشکی است.
نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمک‌هایی از شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی در این دوره از نمایندگی برای بهداشت و درمان حوزه انتخابیه دریافت شده است و پیگیر استمرار این کمک‌ها برای رفع دیگر نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان منطقه هستم.
انتهای پیام/ ح.ن۳۰۵۰

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع رسمی اخبار حوزه سلامت در استان