عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

اجرای دو دوره آموزشی «محیط‌زیست و توسعه پایدار کشاورزی» و «آشنایی با قوانین و مقررات بودجه مالی و محاسباتی» در پردیس آموزش کشاورزی اردبیل

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دو دوره آموزشی «محیط زیست و توسعه پایدار کشاورزی» و «آشنایی با قوانین و مقررات بودجه مالی و محاسباتی» طی هفته گذشته در پردیس آموزش کشاورزی اردبیل برگزار شد.

در دوره آموزشی محیط زیست و توسعه پایدار کشاورزی ویژه مدیران سازمان و شهرستان‌های استان و ادارات تابعه به مدت سه روز از ۲۲ لغایت ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۹ بصورت وبینار برگزار شد. مدرس دوره دکتر فتایی مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اردبیل در خصوص مباحث کلان محیط زیست و ارتباط محیط زیست با کشاورزی پایدار، بحث نمود. دوره مذکور در روز آخر در شبکه آموزش مجازی شامک به صورت ملی اجرا گردید که دکتر مویدی نیز حضور داشتند گواهی پایان دوره برای شرکت‌کنندگان پس از طی مراحل اداری در سامانه‌ آموزش شرکت‌کنندگان بارگذاری خواهد شد.

همچنین دوره آموزشی «آشنایی با قوانین و مقررات بودجه مالی و محاسباتی» برای کارشناسان مالی سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت‌های تابعه به مدت ۳۶ ساعت از تاریخ ۲۷ دی لغایت ۱ بهمن‌ماه برگزار شد این دوره آموزشی به لحاظ شرایط کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت غیرحضوری برگزار شد. مدرس دوره آقای علیزاده مدیر مالی سازمان جهاد کشاورزی بودند که در خصوص آخرین مسائل و قوانین بودجه بحث نمودند .