عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خبر داد: انجام بیش از ۱۲۴۹ بازرسی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان عسلویه

جاسم زارعی تصریح کرد: ۶۶۱ مورد بازرسی توسط بازرسان بخش سلامت، ۴۴۷ مورد بازرسی با همکاری تیم‌های آموزش دیده بسیجی و ۱۴۱ بازدید با همراهی تیم‌های هلال‌احمر انجام‌شده است.
زارعی از صدور ۶۹ مورد اخطار در طی بازرسی‌های انجام شده در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: در این بازدیدها ۲ صنف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم توجه به اخطارها پلمب شده‌اند.
وی به حضور بیش از هزار و ۲۲۴ سفیر سلامت در شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: سفیران سلامت خانواده در کنار اصحاب رسانه، روابط عمومی ادارات به ویژه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها وظیفه افزایش آگاهی خانواده‌ها، فرهنگ‌سازی و انگ زدایی در جامعه به عهده دارند.
زارعی ادامه داد: امید است عزیزان تاثیرگذار بیش از پیش وارد کارزار ارتقاء سواد سلامت و درواقع ارتقاء فرهنگ جامعه در زمینه خود مراقبتی و از آن مهم‌تر دیگر مراقبتی بشوند.
دبیرستان مقابله با کرونا شهرستان عسلویه با بیان اینکه عادی انگاری‌ احتمال خیز برداشتن آمار مبتلایان، بستری‌ها و خدای نکرده فوتی‌ها در بهمن‌ماه را بالا می‌برد خاطرنشان کرد: وضعیت نسبتاً خوب فعلی مرهون تعامل خوب مردم و مسئولین و همکاری کسبه و اصناف است ولی خیلی شکننده است و احتمال افزایش آمار مبتلایان را بالا می‌برد.

انتهای پیام/ م.ک- ۳۰۹۰