عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

سومین کنگره آسیایی آفریقایی مایکوباکتریولوژی مجازی برگزار می شود



سومین کنگره آسیایی آفریقایی مایکوباکتریولوژی توسط مرکز تحقیقات مایکوباکتریولوژی و پژوهشکده سل و بیماری های ریوی دکتر مسیح دانشوری هشتم بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از بیمارستان دکتر مسیح دانشوری، این کنگره به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی هشتم تا دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی برگزار می شود.

در این کنگره بیش از ۸۵ نفر از برجسته ترین اساتید و محققان داخلی و خارجی ( آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا ) در رشته مایکوباکتریولوژی به صورت مجازی شرکت کرده و به ارایه تازه ترین دستاوردها و یافته‌های علمی خود در حیطه  مایکوباکتریولوژی می پردازند.

این کنگره با هدف بررسی ارتباط سل نهفته با کووید-۱۹، ارتباط فعال شدن سل به هراه آلودگی با کووید-۱۹، بررسی تست‌های جدید و آزمایش‌های تشخیصی برای تشخیص سریع نوع مقاوم بیماری سل، مشارکت حداکثری دانشجویان و اساتید و فعّالان حوزه بهداشت و سلامت در کنترل بیماری سل برگزار می شود.

جهت‌دهی زمینه تحقیقات،تولیدات و دست‌آوردهای علمی فعّالان این عرصه ، پیشرفت، ارزیابی و ارتقای مداوم تجهیزات و امکانات آزمایشگاه‌های منطقه ای، کشوری و فرا کشوری و  آشنایی با روش های تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مایکوباکتریومی غیر سلی از دیگر اهداف برگزاری کنگره مذکور است.

متقاضیان برای ثبت نام در  این کنگره (به صورت رایگان) می توانند از طریق لینک https://live.ijmyco.org اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع