عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

استادان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خواسته های خود را به رییس دانشگاه اعلام کردند

روز ۱۶ دی ۱۳۹۹ و در نشستی مجازی، دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، میزبان ۷۰ تَن از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه بود و خواسته های آنان را شنید. دکتر نوید محمدی، معاون آموزشی دانشگاه هم در این نشست حضور داشت.

استفاده موثر از پتانسیل اساتید به صورت عملیاتی در صنعت و بهداشت استان، ساخته شدن هر چه سریع تر استودیو مجازی، ایجاد پاراکلینیک ویژه برای اساتید گروه های آموزشی، معرفی اعضای جدید هیات موسس مرکز پیشگیری از پوسیدگی دندان، افزایش کیفیت سطح ارتقای آموزش مجازی در دانشگاه، جذب هیات علمی در دانشکده پیراپزشکی، جذب PhD by Research به منظور ارتقای سطح پژوهش دانشگاه، همکاری اساتید با صدا و سیما برای تولید محتوا، افرایش حوزه های مختلف مرجعیت علمی در دانشگاه، فعال شدن بخش رفاهی در زمینه سوابق بیمه و بازنشستگی، انجام پروژه های بین رشته ای، ذخیره مرخصی و پرداخت مرخصی غیرقابل ذخیره، اصلاح احکام اعضای هیات علمی و درج تمام وقتی در آن، مواردی بود که اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه بیان کردند.

دکتر پیمان نامدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم در پایان ضمن ارائه پاسخ به برخی از موضوعات طرح شده، پیشنهاد داد تا نشست دیگری در خصوص پیگیری مشکلات اساتید برگزار شود تا علاوه بر پیگیری مشکلات بیان شده، به موارد دیگر نیز پرداخته شود.