عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پایش اولیه پیش ثبت نام مسکن بهشتی انجام شد/فراخوان واریز وجه توسط مشمولان پیش ثبت نام مسکن بهشتی



مدیریت امور رفاهی دانشگاه ضمن اعلام اسامی پایش شده فرم(ج) مسکن بهشتی، فراخوان واریز وجه استعلام اداره ثبت اسناد کشور را اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از مدیریت امور رفاهی، مهرداد اسماعیلی با اشاره به حمایت ریاست دانشگاه و مساعدت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: مذاکرات متعددی با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای ارایه تسهیلات خرید مسکن بهشتی انجام گرفت و اسامی متقاضیان جمع آوری شد.

مدیر امور رفاهی دانشگاه افزود: در مرحله نخست؛ پایشِ صلاحیت فرم(ج) متقاضیان به اتمام رسیده و لیست افراد بدون مغایرت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران استخراج شد.

مهرداد اسماعیلی از افرادی که در لیست دوم و پس از پایش اولیه، حائز شرایط بوده اند(مشمولان پیوست۱) خواست نسبت به واریز مبالغ ذکر شده اقدام کنند. سپس اسامی تجمیعی هر واحد تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۹ توسط روسای مراکز تابعه دانشگاه به مدیریت امور رفاهی ارسال شود.

به گفته وی برای پایش مدارک، تحویل نسخه فیزیکی و اصل فیش واریزی افراد به رابط رفاهی مرکز ضرورت دارد وعدم تحویل اصل مدارک به منزله انصراف از طرح تلقی می شود.

مدیر امور رفاهی دانشگاه در ادامه یادآور شد که اقدامات صورت گرفته فعلا در مرحله پیش ثبت نام است و هیچ گونه قطعیتی در نهایی شدن روند جاری برای اشخاص تا مرحله نهایی وجود ندارد.

مهرداد اسماعیلی با اشاره به این که مبلغ واریزی برای بررسی و استعلام ملک شخصی متقاضیان از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است خاطرنشان کرد که در صورت منفی شدن نتیجه استعلام، مبلغ واریزی از سوی اداره ثبت اسناد و املاک به هیچوجه عودت داده نمی شود.

مدیر امور رفاهی دانشگاه در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی ضروری است که همکاران اقدامات لازم را در تاریخ های اعلام شده انجام دهند و مسلما به مکاتبات صورت گرفته پس از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل های مربوطه اینجا کلیک کنید.

پیوست ۱

پیوست ۳

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع