عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

آیین تکریم رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام

آیین تکریم رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام

طی مراسمی با حضور ریاست ،معاونین ، مدیران ستادی دانشکده و مدیران و روسای بخش ها بیمارستان ، آیین تکریم رئیس بیمارستان سجادیه تربت جام در محل سالن کنفراس شهید فکوری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار وب دا جام ، دکتر محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در این مراسم گفت: خدمت در عرصه بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در این حوزه خدمت می کند، هدف و آرمانی معنوی را پیش روی خود قرار داده است.

وی افزود:همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را دنبال می کنیم و این جابجایی ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت های مختلف است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:دکترجعفری رییس سابق بیمارستان در زمان تصدی این سمت انصافاً تمام تلاش و پشتکار خود رابرای ارتقاء سطح خدمات به کار بستند و امروز اگر بیمارستان در وضعیتی مطلوب از خدمات رسانی قرار دارد مرهون تلاش و اهتمام ایشان و همکارانش است.


وی با اهدای لوح سپاس ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دکتررضا جعفری به عنوان رئیس سابق بیمارستان ، برای دکترمحمد صادق معلم زاده رئیس جدید این بیمارستان در انجام امور محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.
.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده علوم پزشکی تربت جام