عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بسته رفاهی ویژه ایام نوروز برای همکاران دانشگاه طراحی می شود



مدیریت امور رفاهی دانشگاه از طراحی  بسته رفاهی ویژه ایام نوروز با توجه به نظرات همکاران د انشگاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی sbmu به نقل از مدیریت امور رفاهی، مهرداد اسماعیلی با اشاره به طراحی و برنامه های جذاب رفاهی برای ایام نوروز گفت: با توجه به استقبال همکاران دانشگاه از تسهیلات رفاهی مناسبتی نظیر روز کارمند و روز پرستار، درصدد برآمدیم که بسته رفاهی ویژه ای را به مناسبت پایان سال و ایام نوروز آماده کنیم.

وی با اشاره به بررسی ها و نظرسنجی های صورت گرفته توسط کارشناسان و رابطان رفاهی خاطرنشان کرد:  به منظور ارزیابی دقیق تر  از تمامی همکاران دانشگاه با ارسال پیامک نظرسنجی در این خصوص انجام شد تا با توجه به نظرات دریافتی، هماهنگی و برنامه ریزی بهتری برای همکاران  صورت پذیرد.

به گفته مهرداد اسماعیلی این بسته رفاهی مناسبتی پس از آماده شدن و تصویب نهایی اعلام می شود و برنامه های آن از اول بهمن ماه ۹۹ آغاز می شود و تا پایان فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت تا در یک بازه زمانی مناسب قابلیت بهره مندی همکاران دانشگاه فراهم شود.

مدیر امور رفاهی دانشگاه در خاتمه با اشاره به این که برنامه های پیشنهادی نوروزی، برای نخستین بار توسط این مدیریت طراحی و اجرا می شود، گفت:  علاقمندان به زودی با مراجعه به پرتال این مدیریت به نشانی refahi.sbmu.ac.ir می توانند از تسهیلات رفاهی ایام نوروز مطلع شوند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع