عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

زاکانی در جمع جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی قم:حیات جامعه به همت،ایمان و فداکاری جهادگران وابسته است/جهاد اکبر،خدمت صادقانه به مردم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حیات جامعه به همت، غیرت، ایمان و فداکاری جهادگران وابسته است، عنوان کرد که جهاد اکبر خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، علیرضا زاکانی جمع جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی قم بیان کرد: دوره جهاد اکبر به دستان شما جهادگران است؛ بنابراین باید برای جامعه فداکاری کنیم که این فداکاری جز با تبعیت از ولی، اخلاص و خدمت صادقانه به مردم ممکن نخواهد بود.

زاکانی افزود: وقتی صحبت از مجاهد و حرکت جهادی می‌کنیم، عملا صحبت ازمجموعه‌ای می‌شود که بر پایه خودباوری،متکی بر ایمان بر اساس غیرت دینی بر مبنای یک فهم درست و طراحی صحیح توسط افراد و گروه‌ها  انجام می‌شود که در این مسیر استقامت می‌کنند و مجاهدت و استقامت آنها منجر به این می‌شود که باب رحمت الهی بازشده و شرایط جدیدی به‌وجود می‌آید.

وی گفت: مجاهده کردن در راه خدا قرین با توفیق و راهگشایی است؛ زیرا نصرت الهی کردن همراه با یاری خداوند است و کسی که یاری خدا شامل حال او شد، شکست ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملا در دانشگاه آزاداسلامی قم جمع شده‌ایم تا ازجهادگران قدردانی کنیم از جنس کارجهادی توسط عنصری جهادی که توسط شما جهادگران دانشگاه آزاد اسلامی قم رقم خورده است.

وی گفت: یکی از ابزارهای پیشرفت خدمت به مردم خودسازی بوده که دارای ابعاد مختلفی است و بخشی از آن تقویت ایمانی و اخلاقی و بخشی فکری است و ابعاد مختلف دارد.

زاکانی ادامه داد: شهید سلیمانی سردار بود؛ اما در پس این سرداری دلی به اندازه دنیا داشت و افق بلندی به اندازه یک مجاهد فی سبیل الله در مقام او ظاهر شد و تاریخ‌سازی کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد در پیشگاه امام و شهدا شرمنده نشویم؛ چراکه حیات این جامعه به همت، غیرت، ایمان و فداکاری شما جهادگران قوام پیدا کرده و به افق‌های درخشان خواهیم رسید.