عمومی | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

بازدید رئیس دانشگاه از بیمارستان‌ شهید بهشتی اردستان

دکتر چنگیز رییس دانشگاه و دکتر رضایتمند معاون توسعه مدیریت و منابع  به همراه نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی اردستان بخش سی تی اسکن بیمارستان را افتتاح و سپس از مرکز در حال توسعه فوریت های پزشکی زواره  بازدید کردند.
قابل ذکر است در سفر سال گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان اردستان، دستور صدور مجوز تبدیل مرکز فوریت های پزشکی زواره به بیمارستان زواره اخذ شد.
گفتنی است برای  ساختمان این مرکز و تهیه تجهیزات مورد نیاز بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط خیران و ۱۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هزینه شده است.
شایان ذکر است یکی ازدرخواست های بخش زواره از مجموعه دولت و مسئولان استقرار واحد بیمارستانی در این شهر بود که سال ها پیگیر این مسئله بودند. زیرساخت های لازم با کمک خیرین و دولت آماده شده است و در حال حاضر نیز ۲۰ میلیارد ریال توسط خیران برای احداث بخش های اطفال، زنان و زایمان و داخلی کمک شده است.
قابل ذکر است طی چند سال گذشته قدم های خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ارتقاء وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان اردستان برداشته شده است.