عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

مراسم پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونین و مدیران ستادی و استانی و به همت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی با همکاری بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به ایراد سخنرانی در خصوص شخصیت این شهیدان پرداخت.

در ادامه دکتر موسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن عرض تسلیت به مناسب درگذشت آیت الله مصباح به وصف مظلومیت وی در زمان های مختلف انقلاب پرداخت و پس از آن به توصیف ابعاد مختلف شخصیت شهید سپهبد سلیمانی اشاره کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی به معرفی صفات این شهید از جمله جمع ازداد بودن پرداخت که در اوج جنگاوری و رویارویی با داعش، دارای عطوفت فراوان با فرزندان شهدا بود.

این مراسم با مداحی ایام فاطمیه و فرهنگ مقاومت و رونمایی از طرح "پاسداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی" توسط مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه به پایان رسید.

این طرح با هدف پیاده سازی فرهنگ ایثار، مقاومت و تداوم خط سرخ شهادت تا آسمانی شدن، شناسایی ابعاد ناگفته و ناشنیده شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب پاسخگویی توصیفی و تشریحی به سوال طرح برای خانواده بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه، تنظیم و به مخاطبین معرفی شد.

گفتنی است این برنامه از طریق آپارات در دسترس روسای مراکز آموزشی در سطح کشور و نیز همکاران و مدرسان قرار گرفت.