عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

نشست نقش نهادهای دانشجویی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه برگزار شد



نشست نقش نهادهای دانشجویی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه،یکشنبه چهارده دی ماه با حضور ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای،دبیران اتحادیه ها و مجامع دانشگاه برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان،این نشست از سوی دفتر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، با همکاری اتحادیه انجمن های علمی کامپیوتر و به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان برگزار گردید.
ریاست محترم دانشگاه،در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویی ،فعالیت علمی و فرهنگی دانشجویان در دانشگاه را ارزشمند دانست.
دکتر صالحی عمران پس از ارائه گزارشات دبیران اتحادیه ها و مجامع ،با اشاره به وضعیت موجود در پی بیماری کرونا،فعالیت های گسترده دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی و تعامل با دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: دانشجوی فعال و علم طلب، هیچگاه و در هیچ موقعیتی از پای نمی نشیند و متوقف نمی شود.
وی در ادامه با اشاره به تاثیر مطالبات دانشجویی در ساخت یک دانشگاه پر توان گفت:همیشه آماده  پذیرش مطالبات دانشجویان بوده و از این مطالبات برحق استقبال می کنم. و بر توجه بیشتر به انجمن ها و نهادهای دانشجویی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تاکید نمودند.
معاون دانشجویی و فرهنگی نیز قبل از سخنان دکتر صالحی عمران، با اشاره به مشارکت دانشجویان در فعالیت های دانشگاه را زمینه ساز فعالیت های بزرگتر در جامعه دانست.دکتر مهدی در سخنانی،رسالت اصلی دبیران اتحادیه ها و مجامع دانشگاه را ایجاد اعتماد به نفس در دانشجویان و تعامل گسترده با دانشگاه دانست.وی با اشاره به موفقیت نهادهای دانشجویی در سال های اخیر در دانشگاه فنی و حرفه ای ،از ایجاد اتحادیه ها و مجامع جدید در آینده نزدیک در مراکز خبر داد.
ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان به عنوان رییس اتحادیه انجمن های علمی کامپیوتر دانشگاه و میزبان این نشست،به توان بالای دانشجویان دانشگاه اشاره کرد.
شیردل دلیل رفع مشکلات دانشگاه در سال های اخیر را ،فعالیت های دانشجویان و انگیزه آنان در نهادهای دانشجویی در دانشگاه دانست.
در این نشست صمیمی و قبل از سخنان ریاست و معاونین محترم دانشگاه،دبیران اتحادیه های انجمن های علمی و مجامع کانون های فرهنگی،راهکارها،انتقادات،پیشنهادات و درخواست های خود را با جناب آقای دکتر صالحی عمران مطرح کردند.