عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

نشست آنلاین « نقش نهادهای دانشجویی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه » برگزار شد .

نشست نقش نهادهای دانشجویی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دانشگاه به همت دفتر برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای و با همکاری اتحادیه انجمن های علمی کامپیوتر و به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان ، یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ با حضور ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای ، دبیران اتحادیه ها و مجامع دانشگاه برگزار شد .

دکتر صالحی عمران ، ریاست محترم دانشگاه ، در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان ، فعالیت علمی و فرهنگی دانشجویان در دانشگاه را ارزشمند دانست . ایشان پس از ارائه گزارشات دبیران اتحادیه ها و مجامع ، با اشاره به وضعیت موجود در پی بیماری کرونا ، فعالیت های گسترده دانشجویان این دانشگاه در فضای مجازی و تعامل با دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و افزودند : دانشجوی فعال و علم طلب ، هیچ­ گاه و در هیچ موقعیتی در مسیر رشد و تعالی خود و دانشگاه دست از تلاش برنداشته و متوقف نمی شود . ایشان در ادامه با اشاره به تاثیر مطالبات دانشجویی در ساخت یک دانشگاه پر توان عنوان داشتند : همیشه آماده  پذیرش مطالبات دانشجویان بوده و از این مطالبات برحق استقبال می کنیم و بر توجه بیشتر به انجمن ها و نهادهای دانشجویی از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تاکید نمودند .

معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی نیز قبل از سخنان جناب آقای دکتر صالحی عمران ،  مشارکت دانشجویان در فعالیت های دانشگاه را زمینه ساز فعالیت های بزرگتر در جامعه دانست . دکتر مهدی در سخنانی ، رسالت اصلی دبیران اتحادیه ها و مجامع دانشگاه را ایجاد اعتماد به نفس در دانشجویان و تعامل گسترده با دانشگاه دانست . ایشان با اشاره به موفقیت نهادهای دانشجویی در سال های اخیر در دانشگاه فنی و حرفه ای ، از ایجاد اتحادیه ها و مجامع جدید در آینده نزدیک در مراکز خبر داد .

مهندس شیردل ، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان کردستان به عنوان رییس اتحادیه انجمن های علمی کامپیوتر دانشگاه و میزبان این نشست ، ضمن اشاره به توان بالای دانشجویان دانشگاه دلیل رفع مشکلات دانشگاه در سال های اخیر را فعالیت های دانشجویان و انگیزه آنان در نهادهای دانشجویی دانست .

در این نشست صمیمی و قبل از سخنان ریاست و معاونین محترم دانشگاه ، دبیران اتحادیه های انجمن های علمی و مجامع کانون های فرهنگی ، راه­کارها ، انتقادات ، پیشنهادات و درخواست های خود را با جناب آقای دکتر صالحی عمران مطرح کردند .

دفتر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه