عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

اهدای ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا

رئیس قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان تربت جام خبر داد؛

اهدای ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا


امام جمعه و رئیس قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان تربت جام گفت:با عنایت به لزوم لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان ویژه خانواده‌های آسیب دیده از بحران کرونا با هدف اهدای سبد غذایی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام، حجت‌الاسلام والمسلمین معتمدی فر گفت:سهمیه اختصاص داده شده به مجریان شهرستان تعداد ۱۵۰۰ سبد غذایی شامل رب ،ماکارونی ،روغن مایع ،عدس، برنج و.... می باشد.

وی با اشاره به اولویت توزیع بسته های غذایی افزود:در این مرحله اولویت جامعه هدف توزیع بسته‌های غذایی شامل ،خانواده‌های نیازمند می باشد.

امام جمعه تربت جام ادامه داد:توزیع سبدهای غذایی صرفاً توسط مجریان گروههای جهادی و خیریه ها که در سامانه دنیای احسان ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت کرده اند صورت می گیرد.

در ادامه دکتر محمد افکار ریاست دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه شهرستان گفت:از حمایت و همراهی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان که در ایام کرونا یاریگر مدافعان سلامت بوده و هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

وی افزود:شرایطی که در مبارزه با ویروس کرونا پیش آمد، کسب و کار اصناف را تعطیل و اقشار مختلف مردم آسیب دیده اند، متمکنین، متنفذین و خیرین پای کار آمدند و در این امر خداپسندانه شرکت نموده اند و تقدیر از این امر خیرخواهانه و انسان دوستانه آنان قابل تقدیر است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده علوم پزشکی تربت جام