عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

مصدومان حوادث ترافیکی، در بیمارستان خصوصی ولیعصر آبیک، با تعرفه دولتی، درمان خواهند شد

دکتر علی اکبر کرمی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بازدیدش از بیمارستان خصوصی ولیعصر آبیک و مذاکره با مسوولان این مرکز درمانی، با خرید خدمت حوادث ترافیکی این شهرستان موافقت کرد.

دکتر کرمی در این خصوص بیان کرد: مقرر شد در صورت رخداد حوادث ترافیکی و ارجاع مصدومان توسط فوریت های پزشکی(اورژانس ۱۱۵) به این بیمارستان، مصدومان با تعرفه دولتی، خدمات درمانی دریافت کنند.

خدمات اورژانس برخی رشته ها نیز با تعرفه دولتی

این مقام مسوول اظهار کرد: موضوع دیگری که در این بازدید مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت، خرید خدمت خدمات اورژانسی بیماران بود.

دکتر کرمی گفت که برای رفاه حال ساکنان شهرستان آبیک، مقرر شد در روزهای آتی، مذاکراتی نیز برای ادامه روند خرید خدمت در خصوص اورژانس های برخی از رشته ها انجام شود تا در صورت مراجعه موارد اورژانسی، بیماران، خدمات مورد نیازشان را با تعرفه دولتی از این بیمارستان دریافت کنند.

گفتنی است، در شهرستان آبیک، بیمارستان دولتی شهدا و بیمارستان خصوصی ولیعصر به مردم خدمات درمانی ارائه می کنند و به منظور رفاه حال مردم و ارائه خدمات بیشتر با تعرفه دولتی، برخی خدمات درمانی بیمارستان خصوصی ولیعصر، توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین، خریداری شد تا قابل ارائه با تعرفه دولتی در بخش خصوصی باشد.

بیمارستان شهدای آبیک، دارای تخصص های زنان، اطفال، قلب، جراحی، داخلی، ارولوژی و ارتوپدی و واحدهای پاراکلینیکی، آزمایشگاه و رادیولوژی است.