عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پزشک مرکز خدمات جامع سلامت بوالخیر تنگستان به عنوان پزشک برتر استان انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، در این همایش که با حضور مسئولین وزارت بهداشت و مسئولین بیمه سلامت کشور به صورت وبینار برگزار شد از پزشکان و ماماهای نمونه استان‌ها تجلیل به عمل آمد.
دکتر روح‌الله صافی از بین پزشکان خانواده استان بوشهر با توجه به پیگیری شاخص‌های سلامت از جمله بیماری‌های غیر واگیر، خلاقیت و نوآوری در حوزه پزشک خانواده، فعالیت در امر پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا، فعالیت مداوم و مستمر در آموزش جمعیت تحت پوشش به عنوان پزشک خانواده برتر استان انتخاب و از وی تقدیر به عمل آمد.
در متن تقدیر صورت گرفته از سوی دکتر محمدمهدی ناصحی به دکتر روح‌الله صافی آمده است:
نیل به اهداف بزرگ ملی نیازمند عزم راسخ و اراده استوار ایرانیانی است که با سعی مخلصانه خویش گام در جهت عظمت این مرز و بوم بر می‌دارند.
بدون تردید پیشرفت و توسعه پایدار امروز عرصه نظام سلامت، مرهون تلاش و زحمات همکاران متعهد و دلسوز است، بر این اساس لازم می‌داند مراتب سپاس و قدردانی خود را به دلیل اقدامات موثر جنابعالی در ارائه خدمات بیمه‌شدگان و مشارکت در اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع و همراهی با اهداف سازمان بیمه سلامت ایران تقدیم نماید، عزت، سعادت و سربلندی شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید

انتهای پیام/ن.ا ۳۰۱۰