عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون فرماندار بوشهر: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مستلزم همکاری بین دستگاهی است

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر،  مهندس هادی اخلاقی در حاشیه یاردید از نحوه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بوشهر اظهار داشت: کمیته‌های چهارگانه طرح در محل فرمانداری بوشهر و با حضور ادارات مربوطه و به ریاست فرماندار تشکیل‌شده است و مقررشده که کلیه دستگاه‌ها با مجریان این طرح همکاری لازم را به عمل آورند.
وی تصریح کرد: طرح سردار شهید سلیمانی در راستای گام چهارم کنترل و مدیریت بیماری کووید -۱۹ در سطح شهرستان بوشهر توسط پرسنل مرکز بهداشت و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و سازمان بسیج جامعه پزشکی و سازمان جمعیت هلال‌احمر شهرستان جهت عموم مردم و به خصوص خانواده‌های بیمار در حال انجام است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر نیز اظهار داشت:  این طرح محله و خانواده محور و مبنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت در شهرستان و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج اجرا می‌شود و کمیته‌های شهرستانی زیر نظر قرارگاه عملیاتی شهرستان با ریاست فرماندار تشکیل‌شده است.
مهندس حسن فخرایی گفت: این طرح در قالب ۴ کمیته که شامل کمیته‌های مراقبت و رهگیری، آموزش همگانی، نظارت، کمیته حمایت و قرنطینه خانگی است که در شهرستان تاکنون ۸۲ تیم و با حضور ۱۰۳ نفر بسیجی در قالب تیم‌های مراقبت و رهگیری، تیم نظارت و تیم‌های حمایتی سازماندهی شده‌اند.
یزدان پناه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر نیز بابیان اینکه سازمان بسیج مستضعفان با تمام توان آماده همکاری در اجرای طرح کنترل و مدیریت بیماری کرونا که با نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.
وی از اهداء ده‌ها بسته معیشتی خانوارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا در شهرستان بوشهر توسط تیم‌های حمایتی مستقر در محلات شهر بوشهر خبر داد.
مهندس هادی اخلاقی معاون فرماندار به اتفاق رییس مرکز بهداشت و جانشین ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر از نحوه اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراکز خدمات جامع سلامت بازدید و از نزدیک با مجریان این طرح دیدار و از زحمات آنان تجلیل کرد.
انتهای پیام/س.م-۳۰۰۰