عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

تقدیر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از سکان داران کشتی سلامت استان

وبدا؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری آئین تجلیل از ریاست، معاونین و مدیر روابط عمومی این دانشگاه به نمایندگی از جمع کثیر مدافعان سلامت در استان خبر داد.
به گزارش وبدا؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین صغیرا افزود: در هفتمین روز از دیماه ۹۹ در جلسه ای با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با اهدای لوح سپاس و هدایای معنوی از تلاش های بی وقفه مسئولین ارشد حوزه سلامت استان در کنترل و مقابله با ویروس منحوس کرونا تقدیر بعمل آمد.
وی تصریح کرد: حجت الاسلام و السلمین دکتر سعید صفی در این جلسه با اشاره به اعلام آمادگی گروه های جهادی از ابتدای شیوع بیماری کرونا برای حضور در میدان مبارزه با این بیماری اظهار داشت: پزشکان، کادر درمان و پرستاران در روزهای شیوع کووید ۱۹، ایثارگرانه در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا ایستادگی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر صغیرا افزود: وی در ادامه برای هرگونه همکاری و حمایت معنوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از دانشگاه برای ریشه کنی بیماری کرونا اعلام آمادگی نمود.
وی افزود: همچنین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان از تعامل و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با نهاد تقدیر نمود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت های فرهنگی در سطح دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان از حمایت های دفترنهاد تقدیر و حضور این عزیزان در میدان و اعلام آمادگیشان برای هرگونه همکاری با مدافعان سلامت را موجب دلگرمی کادر بهداشت و درمان دانست و افزود: بدون شک همراهی و همدلی نهاد از سختی کار کادر درمان و پرستاران کاسته و ورود نماینده ولی فقیه در استان از ابتدای شیوع بیماری به موضوع در ترغیب نهاد ها و سازمان های فرهنگی برای حضور درمیدان مبارزه با کرونا بی تاثیر نبوده است.
وی افزود: همچنین در ادامه از همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی با دفتر نهاد تقدیر و عملکرد مدیریت روابط عمومی در انعکاس اخبار، آموزش و اطلاع رسانی مطلوب و قابل تقدیر ارزیابی شد.