عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

انجام فعالیت های موثر در حوزه فرهنگی و دانشجویی، نقشی بسزایی در رشد فرهنگی دانشجویان دارد - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹

فعالیت های فرهنگی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت اجتماعی دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور دارد.
به گزارش وبدا جهرم؛ دکتر محمد رحمانیان در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دکتر محسن حجت در دوران معاونت ایشان گفت: اقدامات و تحولات خوبی در حوزه فرهنگی و دانشجویی انجام شده است، کسب عنواین مختلف فرهنگی و ورزشی توسط دانشجویان و کارکنان در سطح کشور، نمونه ای از این تحولات است.
به گفته وی از دیگر فعالیت های صورت گرفته قابل تقدیر در این دوره، بازسازی و بهسازی خوابگاه های دانشجویی، تغییرات در سلف سرویس دانشگاه و غیره بوده است.
وی افزود: یکی از خصلت های خوب ایشان در امر معاونت، داشتن تعاملات و پیگیری های مداوم با وزارتخانه برای جذب اعتبارات و حل مسائل بوده است.
وی با بیان اینکه همگام با آموزش و پژوهش، فعالیت های فرهنگی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت اجتماعی دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور دارد گفت: از رسالت های دانشگاه ارتقاء علم و آموزش و تربیت دانشجوی نمونه و تحویل آن به جامعه است.
دکتر رحمانیان در ادامه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین دست داده به سمت معاونت جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: در سال های گذشته ایشان در حوزه فرهنگی و دانشجویی تجربیات و کارنامه بسیار خوبی داشته اند. مطمئنا در این دوره با توجه به تجارب گذشته ایشان، اهداف این حوزه را با سرعت بیشتر پیش خواهیم برد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از زحمات پرسنل معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تشکر کرد و گفت: فعالیت پرسنل دانشگاه در تمام حوزه ها نقش موثری در رسیدن به اهداف مجموعه دارد. از تمام این عزیزان سپاسگزاریم.
دکتر محسن حجت معاون اسبق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه جلسه از رئیس دانشگاه و حمایت ایشان در امور فرهنگی و دانشجویی تشکر و قدردانی نمود و گفت: در دو سال و نیم گذشته فعالیت های خوبی از سوی دانشجویان، مدیران و پرسنل این معاونت صورت گرفته است. مانند انتخاب دبیر کانون هلال احمر و دبیر انجمن علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از این دانشگاه، برگزاری اولین شب شعر مجازی کشور در دانشگاه، راه اندازی نقاهتگاه برای بیماران کرونایی، کسب مقام های برتر در مسابقات فرهنگی و جشنواره ها و غیره بوده است.
وی افزود: از زحمات پرسنل معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه سپاسگزارم که با همدلی و تلاش مضاعف سیاست ها و اهداف این معاونت در دو سال و نیم گذشته به پیش برده اند.
حجت الاسلام زین العابدین دست داده معاون جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر حجت و پرسنل این معاونت گفت: فعالیت های این معاونت بسیار متنوع است. انصافا با تمام مشکلات موجود، اقدامات و فعالیت های خیلی خوبی در این حوزه صورت گرفته است. ما مدیون و قدردان دانشجویان عزیز هستیم که بصورت خود جوش در انجام فعالیت های فرهنگی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت می کنند.
این جلسه ۸ دی ماه ۹۹ در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد