عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

پیام رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام به مناسبت گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

پیام رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام  به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی ماه مصادف با ایام فاطمیه و یادبود سالگرد سردار دلها و یارانش و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده

به گزارش خبرگزاری وبدا جام ،  متن پیام دکتر محمد افکار  به شرح ذیل می باشد:

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست ؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است .

فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، بی بی دوعالم ، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر  حضرت ولی عصر(عج) و رهروان حضرتش تسلیت عرض می نمایم

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

مردم انقلابی ایران یک بار دیگر در حرکت عظیم خود در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ به قدرت های استکبار جهانی یادآور شدند که آنها نخواهند توانست هیچ خللی در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان ایجاد کنند.
اینجانب سالروز حماسه ۹ دی ماه مصادف با ایام فاطمیه و یادبود سالگرد سردار دلها و یارانش و اربعین شهادت شهید محسن فخری زاده به  تمامی مردم ایران اسلامی مخصوصا مردم شهید پرور منطقه جام تسلیت  عرض می نمایم  دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشکده علوم پزشکی تربت جام با گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم تاریخی و انقلابی، این روز مهم که نقطه عطفی در تاریخ کشور است یک بار دیگر پیمان خود را با شهدا ، امام شهدا و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اعلام داشته و سربلندی  نظام الهی را از خداوند متعال خواستاریم.

دکتر محمد افکار

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام