عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر؛ از سند هویتی شهیده مدافع سلامت، شهیده زهرا رگبار رونمایی شد/ گزارش تصویری

رییس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر در نشستی که به مناسبت روز ملی ثبت‌احوال برگزار شد گفت: زهرا رگبار در زمان شهادت ۳۰ سال و ۹ ماه خدمت کرد. وی باوجود بازنشستگی در خط مقدم مبارزه با کرونا مانده، ما را همراهی کرده و به این ویروس مبتلا شد که درنهایت به جمع شهدای مدافع سلامت استان پیوست.
دکتر عاطفه اسفندیاری افزود: شهیده رگبار در سال ۶۸ به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) واردشده و سپس در اورژانس و بخش اطفال بیمارستان مشغول شد. وی پس از ورود به بیمارستان با درایت، توانمندی، مسئولیت‌پذیری و مهارتی که داشت در پست‌های مدیریتی مختلفی در بیمارستان مشغول به خدمت شد و از پرستاری به سرپرستاری، سوپروایزری و مدیریت پرستاری بیمارستان منصوب شد.
وی تصریح کرد: شهیده رگبار سال‌های زیادی مدیریت پرستاری بیمارستان را بر عهده داشت و باوجوداینکه بیش از ۵۰ درصد پرسنل موجود در بیمارستان‌ها در بخش پرستاری فعالیت دارند مدیریت این مجموعه بزرگ بسیار سخت است.
رییس بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر اظهار داشت: وی در حوزه کنترل عفونت و مدیریت پرستاری زحمات بسیاری را متحمل شده و هرساله به‌عنوان مدیر نمونه استانی و کشوری انتخاب می‌شد.
دکتر اسفندیاری یادآور شد: اکنون به کنترل نسبی کرونا در استان رسیده‌ایم که نشانه همکاری و همدلی مردم و مسئولین بوده و امید است مردم بیشتر به سمت استراتژی‌های پیشگیرانه روی بیاورند.
آیین رونمایی از سند هویتی شهیده مدافع سلامت، شهیده زهرا رگبار با حضور خانواده وی، محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل اداره ثبت‌احوال استان، جمعی از روسای بیمارستان‌ها و به همت اداره کل ثبت‌احوال استان برگزار شد.
انتهای پیام/م.ف۱۰۲۴