عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

اسامی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، دکتر سیداحمدرضا پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام اسامی برگزیدگان شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی­کاربردی در دو گروه دانشجویان، کارکنان و مدرسان خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن بیان این خبر افزود: در جشنواره امسال بیش از چهارده هزار نفر از دانشجویان، کارکنان و مدرسان دانشگاه ثبت­نام کردند که تعداد ۱۰۳ نفر از دانشجویان و ۱۶ نفر از کارکنان و مدرسان دانشگاه موفق به کسب امتیازات لازم و کسب رتبه­های برتر جشنواره شدند.

وی گفت: این جشنواره در شش بخش آوایی، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری مجموعاً در ۳۴ رشته ویژه دانشجویان و در دو بخش کتبی و پژوهشی در ۵ رشته ویژه کارکنان، مدرسان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

دکتر سیداحمدرضا پیش بین بیان کرد: علی رغم مشکلات حاصل از بیماری کرونا، در جشنواره امسال با رشد حدود ۴۰ درصدی ثبت نام کنندگان در جشنواره مواجه بودیم که به نوبه خود نشان از علاقه وافر جوانان به آشنایی هر چه بیشتر با معارف قرآن­کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام دارد.

وی در پایان اظهار کرد: به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه­ریزی­های لازم در خصوص برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از برگزیدگان به شکل فاخر و مجازی در دست اجراست که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

نتایج بخش پژوهشی شانزدهمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه جامع علمی کاربردی - دانشجویان، کارمندان و مدرسان

نتایج بخش کتبی و شفاهی شانزدهمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه جامع علمی کاربردی