عمومی | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

فراخوان بیست‌وهشتمین جشنواره کتاب سال دانشجویی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نقل از جهاد دانشگاهی، فراخوان بیست‌وهشتمین جشنواره کتاب سال دانشجویی ازسوی انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد. براساس این فراخوان، دانشجویان مولف و مترجم تا  ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب مقاطع تحصیلی سطح ۲و۳ می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و دو بخش ویژه و بین الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

براین اساس همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، داشتن اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشار کتاب از ابتدای سال ۹۸ تا پایان ۹۹ ، ثبت نام اینترنتی، ارسال دوجلد از کتاب به دبیرخانه و ارسال نسخه ای از متنِ زبان اصلی آثار ترجمه شده، از جمله شرایط شرکت در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی است.


همچنین دانش آموختگانی که حداکثر دوسال پس از فارغ التحصیلی، کتاب خود را در بازه زمانی فوق الذکر (۹۸-۹۹) به چاپ رسانده اند نیز می توانند در جشنواره شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه مشارکت و نیز بخش بین الملل این جشنواره، به صفحه رسمی جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.