عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ایثارگری‌های پرستاران در زمان شیوع کرونا بیش از گذشته متبلور شد/ گزارش تصویری

دکتر امیرحسین دارابی در حاشیه حضور در بیمارستان‌های حضرت قائم (عج) و امیرالمومنین (ع) نهاجا بوشهر برای تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: کادر پرستاری در کنار تیم پزشکی، سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را در روزهای بحرانی کرونا تحمل کردند تا افراد درگیر این بیماری، کمتر دچار آسیب شوند.
وی تصریح کرد: لذت و آرامش سختی‌های این روزها، زمانی بر جان خسته پرستاران می‌نشست که می‌دیدند بیماران مبتلا به کرونا، بهبودیافته و از بیمارستان مرخص می‌شوند.
مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه کرونا با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، نکات مثبت بسیاری داشت خاطرنشان کرد: تیم درمانی و کادر پرستاری در روزهای سخت کرونایی صحنه‌های زیبایی از ایثار و از خود گذشتگی را از خود خلق کردند.
دکتر امیرحسین دارابی مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالرسول عباسی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و سید مجید حسینی مشاور رسانه ای رییس دانشگاه و مدیرروابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه با حضور در بیمارستان‌های حضرت قائم (عج) و امیرالمومنین (ع) نهاجا بوشهر هفته پرستار را به کادر پرستاری و درمانی این دو بیمارستان تبریک گفتند.
انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳