عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

تقدیر شهردار منطقه یک و رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور از مدافعان سلامت بیمارستان شهدای تجریش



شهردار منطقه یک تهران و رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به مناسبت روز پرستار ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از پرستاران مدافع سلامت این مرکز تجلیل کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی SBMU به نقل از بیمارستان شهدای تجریش، دکترموسوی شهردار منطقه یک تهران ضمن گرامیداشت روز پرستار از تلاش های کادر درمان  و پرستاران این مرکز تقدیر کردند.

شهردار منطقه یک تهران در این بازدید ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران و کادر درمانی مدافع سلامت این مرکز از نزدیک با آنان به گفت و گو  پرداخت و با اهدای گل و هدایایی از زحمات ۱۰ ماه گذشته آنان در راستای مبارزه با کرونا  قدردانی کرد.

در ادامه بازدید مذکور دکترخوشنود به معرفی  خدمات ارایه شده در بخش های مختلف بیمارستان پرداخت واظهار امیدواری کرد که پروژه جدید بیمارستان شهدای تجریش در سال آتی به بهره برداری برسد و مشکلات ارایه خدمات به بیماران مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر از حسن توجه دکتر موسوی، حضور و توجه مسئولان را باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر کادر درمانی برای تداوم خدمت رسانی مطلوب به بیماران برشمرد.

تقدیر مدیره مجمع خیرین کشور از مدافعان سلامت

رییس هیئت مدیره و دبیر و سخنگوی مجمع خیرین کشور به مناسبت روز پرستار از بیمارستان شهدای تجریش بازدید کردند.

براساس این گزارش مهندس بوربور رییس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور به همراه حاج آقا کارگری دبیر و سخنگوی مجمع و  جمعی از خیرین حوزه سلامت به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت روز پرستار ضمن حضور در بیمارستان شهدای تجریش از کادر پرستاری و مدافعان سلامت این مرکز تجلیل کردند.

مهندس بوربور و هیئت همراه ضمن حضور در بخش های بستری کرونا روز پرستار را به پرستاران و کادر درمان تبریک گفته و با اهدای گل و هدایایی از زحمات شبانه روزی پرستاران که درخط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند قدردانی کرده و برای آنان آرزوی سلامت و توفیق کردند.

قدردانی رییس بیمارستان شهدای تجریش از خدمات کارکنان در نبرد با کرونا

رییس  بیمارستان شهدای تجریش همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) با اهدای گل و بسته های معیشتی وهدایایی از خدمات کارکنان مرکز در  دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

دکتر خوشنود در این برنامه به همراه عبدالملکی مدیر پرستاری مرکز در بخش های مختلف اداری و درمانی از جمله بخش بستری بیماران کرونایی حضور یافت و ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار،  با اهدای گل ، بسته های معیشتی و هدایایی از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان اداری و درمانی مرکز به ویژه پرستاران در طی ۱۰ ماه گذشته تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع