عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" اعلام شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان خاطر نشان کرد: جشنواره کشوری علمی، فرهنگی، هنری "زندگی و مقابله با کرونا" با هدف فراهم کردن فضای فرهنگسازی جامعه به منظور چگونگی زیست با کرونا، افزایش اثربخشی آموزش‌ها، آگاهی عمومی،  رعایت دستورات بهداشتی و انتقال آن به مردم،  تقویت همدلی وهمبستگی اجتماعی و ایجاد حساسیت لازم برای ثبت واکنش‌های اخلاقی، همدلی و همیاری در مقابل ویروس کرونا از اول آذرماه ۹۹ در ۱۴ محور و ۱۶ قالب از جمله شعر، خاطره، داستان، موشن گرافی، کلیپ، اینفوگرافی، فیلم، عکس و ... رسماً آغاز شد.
وی، تقویت نقش گروه های مختلف در ایجاد فضای همدلی برای کاهش آسیب های کرونا، احصای تجربیات، ایده‌ها و راهکارها برای ارتقای خدمات حوزه سلامت و از همه مهمتر قدردانی از مدافعان سلامت و جلوه‌های حضور تلاشگران عرصه سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
به گفته وی، از ۲۵ آبان لغایت ۲۰ آذرماه ۹۹ فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اعلام و با توجه به استقبال شرکت کنندگان تا ساعت ۲۴ بیست و یکمین روز از آذرماه تمدید و نهایتاً با داوری بیش از ۶۰۰ اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه، این جشنواره به کار خود پایان داد.
درخشان افزود: عوامل برگزاری این جشنواره مفتخر هستند که مقارن با میلاد حضرت زینب کبری (س) اسامی برگزیدگان این جشنواره را اعلام می نماید.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در قالب شعر: آقایان احمد رفیعی وردنجانی و مهدی عالی به ترتیب نفراول و دوم و آذر شاهوردی بعنوان نفر سوم معرفی شدند.
وی افزود: در قالب خاطره نیز به ترتیب سهیلا سپهری، پوریا اسکندرزاده و محبوبه یعقوبیان بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
وی ادامه داد: در قالب دلنوشته نیز نجمه امانی بعنوان نفر اول و معصومه رفیعی شهرکی بعنوان نفر دوم و در رتبه سوم بصورت مشترک مهتاب چراغیان و روشنک حیدری بعنوان برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.
درخشان گفت: حسین صادقی زاده، مجتبی صفدری و زینب زارع به ترتیب مقام های اول تا سوم در قالب داستان را کسب نمودند.
وی با اشاره به استقبال خوب شرکت کنندگان و ارسال تعداد قابل توجه عکس و آثار ارزنده در این قالب، از معرفی محمد رضایی بعنوان مقام اول، محمد آهنگر بعنوان مقام دوم و داود کهن ترابی بعنوان مقام سوم و معرفی سعید قاسمی و مهسا ربیعی بعنوان شایسته تقدیر خبر داد.
به گفته وی، در قالب کاریکاتور نیز یلدا هاشمی نژاد بعنوان نفر اول معرفی شد.
وی افزود: در قالب خوشنویسی نیز ملیحه رحیمی و عنایت اله صالحی در خط نستعلیق، افسانه کریمی و نجمه فتاحی در خط شکسته و  صنوبر ایمانیان در خط  نسخ شایسته تقدیر معرفی شدند.
درخشان گفت: در قالب فیلم احسان فقیهیان بعنوان نفر اول، در قالب کلیپ مهدی شیروانی و عرفان رئیسی به ترتیب بعنوان نفرات اول و دوم و  در قالب انیمیشن جمال اسکویی بعنوان نفر اول در قالب اپلیکیشن مینا کریمیان بعنوان نفر دوم و در قالب موشن گرافی سجاد خالقی بعنوان نفر دوم و سایدا قلی پور شایسته تقدیر معرفی شدند.
وی اضافه کرد: در قالب پادکست نیز ماهان فرزان، هدیه خان بابا و محمد کریمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
وی، در قالب اینفوگرافی، به ترتیب زهرا شبان، محمد قربانی و سعید رسولی را بعنوان نفرات اول تا سوم معرفی و افزود: در قالب پوستر نیز الهه خرمی، معین نعمتی و مرتضی اسکندری شایسته تقدیرمعرفی شدند.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در قالب نقاشی نیز سها دوستی شایسته تقدیر معرفی شد.