عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

۳۰ واحد بهداشتی در دوره محدودیت‌های کرونایی در تنگستان پلمب شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تنگستان، مهندس عادل مقدس در این خصوص اظهار داشت: در راستای نظارت بر رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان تنگستان، هزار و ۳۴۷ بازدید به صورت سرزده از این مکان‌ها انجام گرفته و نکات موردنیاز تذکر و در صورت لزوم آموزش داده‌شده است.
وی ادامه داد: در بازدیدهای انجام‌شده طبق بررسی‌ها و نظر کارشناسان بهداشت محیط، ۱۹۱ واحد اخطاریه بهداشتی دریافت و ۲۴ واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان بیان داشت: با همکاری ادارات اصناف و صنعت معدن و تجارت، ۲۶۲ بازدید مشترک از واحدهای مختلف صنفی در دوره محدودیت‌های کرونایی انجام شد.
مهندس مقدس تصریح کرد: با توجه به مراجعه مستمر مردم به ادارات و بانک‌ها و لزوم اجرای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در این مکان‌ها ۸۸ بازدید از ادارات مختلف تنگستان انجام و نظارت‌های لازم صورت گرفته است.
مقام مسئول بهداشت و درمان در تنگستان خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا خواهد کرد لذا مردم باید همگام و هم‌راستا با مدافعان سلامت در رعایت این پروتکل‌ها کوشا باشند.

انتهای پیام/ ن.ا ۳۰۱۰