عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری اختتامیه برنامه هفته پژوهش دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان و عقد تفاهم نامه با بیناد نخبگان استان گیلان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی حرفه ای استان گیلان اختتامیه برنامه های هفته پژوهش دانشگاه فنی حرفه ای استان گیلان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۹ در دانشکده شهید چمران دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد.
در این اختتامیه  تفاهم نامه همکاری با بنیاد نخبگان استان گیلان با هدف توامند سازی و پشتیبانی از ایده های برتر و حمایت از دانشجویان مستعد منعقد گردید.
در ابتدای این اختتامیه دکتر رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گیلان ضمن تبریک روز و هفته پژوهش گفت، پژوهش و ایده های نو همواره باید در کنار کار عملی که یکی از اهرم های بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای است قرار گیرد تا دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه به ارتقای مهارت برسند. به همین مناسبت ما در دانشگاه به دنبال حمایت از دانشجویان مستعد تمام تلاش خود را در ارتقا و به ثمره رساندن ایده به انجام برسانیم.
در ادامه این اختتامیه از اساتید و پژوهشگران برتر دانشگاه فنی حرفه ای تجلیل به عمل آمد. شایان ذکر است این اختتامیه به صورت آنلاین برای دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه فنی حرفه ای برگزار گردید و برای شرکت کنندگان در وبینار های هفته پژوهش گواهی نامه حضور در وبینار صادر می گردد.