عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

وبینار آموزشی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستانها در پاندمی کرونا برگزار شد



وبینار آموزشی پیاده سازی استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان ها در شرایط پاندمی کرونا توسط اداره اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی sbmu به نقل از معاونت درمان، این وبینار به منظور آمادگی بیمارستان ها و ارتقای سطح آگاهی مدیران، مسئولان وکارکنان بیمارستان ها برای اجرای عملیاتی استانداردها و دستورالعمل ها و پروتکل های کرونا برگزار شد.

دکتر فرنوش داوری سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه در این وبینار به بیان توضیحاتی درخصوص اهمیت و نقش وقایع ناخواسته درمانی پرداخت.

وی ضمن تحلیل ریشه ای خطا به ویژه در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹،  توجه به این نکته را عامل مهمی در سلامت کارکنان و بیماران عنوان کرد.

فرامرز بهادرخان رییس اداره اعتباربخشی بیمارستان های معاونت درمان دانشگاه نیز در وبینار مذکور به دستورالعمل ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان ها در شرایط پاندمی کرونا که توسط وزارت بهداشت بهداشت ابلاغ شده است اشاره کرد.

وی تاثیر اجرای استانداردهای اعتباربخشی  را در حفظ و ارتقای ایمنی و اجرای فرایند های درمانی بیماران مبتلا به کرونا مهم خواند.

فرامرز بهادرخان در ادامه سخنان خود در خصوص محور رهبری و مدیریت، زیر محور های مربوطه، محور حاد و اورژانس مطالبی را بیان کرد.

سپس فاطمه پیرمحمدی و فرخنده کتابچی از کارشناسان اداره اعتباربخشی معاونت درمان به تبیین محورهای مراقبت های عمومی بالینی و جراحی و بیهوشی، کنترل عفونت، حقوق گیرنده خدمت، خدمات سرپایی، مراقبت های مادر و نوزاد و نکات اساسی پیاده سازی استانداردها در شرایط پاندمی کرونا پرداختند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع