عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد برگزار شد


به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد، این کنفرانس به با تلاش، حمایت و همکاری دانشکده و اداره کل آموزش و پرورش در سالن کنفرانس دانشکده در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر، بصورت مجازی برگزار گردید.
در آغاز این کنفرانس دکتر وحیدی رئیس کنفرانس ضمن عرض خیرمقدم به  شرکت کنندگان، گزارشی از کنفرانس به حاضرین در جلسه ارائه نمودند.
در این کنفرانس بالغ بر ۵۵۰ مقاله بصورت سخنرانی پوستر بصورت online (بر خط)ارائه گردید.
شایان ذکر است؛ این کنفرانس با حضور تعدادی از مهمانان که بصورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مجازی که از طریق وبینار برگزار شد.
در این مراسم، دکترآذرکیش مدیر کل فنی وحرفه‌ای و کار و دانش وزارت آموزش ‌وپرورش، دکتر حسینی مدیرکل دفتر دبستانی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، دکترسعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران، دکتر همایون آریا معاون دفترگسترش آموزش عالی وزارت علوم، نصری مدیرآموزش وپرورش محمودآباد و نظری عضو شورای سیاستگذاری کنفرانس در این کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداختند.
در آئین اختتامیه پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین آموزش و پژوهش دکتر زارع ریاست دانشکده ضمن تبریک هفته پژوهش به مدعوین از عوامل برگزاری کنفرانس از جمله شورای سیاستگذاری،کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس تقدیر و تشکر نمودند و قول مساعد هرگونه همکاری از سوی این دانشکده برای دوره های بعد را اعلام داشتند.
سپس مهدی احمدی پور دبیر کمیته اجرایی کنفرانس در گزارشی به دستاوردهای برگزاری این کنفرانس و کنفرانس های برگزار شده در سال های قبل پرداختند و یادآور شدند به خاطر حفظ سلامت فرهیختگان عزیز و رعایت حال کادر درمان این کنفرانس بصورت مجازی برگزار شده است.
در خاتمه؛ از پوستر ششمین دوره کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش رونمایی شد.