عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

تخطی از پروتکل‌های بهداشتی، کافه رستوران را در فسا تعطیل کرد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: یک کافه رستوران به دلیل تجمع افراد بدون ماسک، عدم رعایت فاصله ‌گذاری اجتماعی و عرضه قلیان، با حکم قضایی تعطیل شد .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری مراسم دورهمی مختلط و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در یکی از کافه رستوران‌های واقع در مرکز شهر فسا، بازرسان بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند و این مکان به دلیل موارد یاد شده، پس از سپری شدن مراحل قانونی تعطیل شد .

وی اضافه کرد: متصدیان رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی باید به این نکته توجه داشته باشند که شهرستان فسا به لحاظ ابتلای به ویروس کرونا در حال حاضر در وضعیت شکننده زرد قرار دارد وعدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند باعث تغییر رنگ شهرستان و در نتیجه اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی برای رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی شود .

معاون بهداشت دانشگاه ضمن تشکر از همکاری دادستان شهرستان فسا و یگان امداد نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان از قوانین بهداشتی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حرکت به طرف وضعیت سفید است که رونق اقتصادی را برای این صنوف به همراه خواهد داشت .