عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

یادداشت عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا در خصوص وضعیت این روزهای ویروس کرونا

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا در یادداشتی در خصوص وضعیت این روزهای ویروس کرونا توضیحاتی داد و این وضعیت را در صورتی که مسوولین و مردم مراقبت نکنند شکننده خواهد بود و روزهای سیاه کرونایی باز خواهد گشت .

به گزارش وب دا فسا؛ متن این یادداشت به شرح ذیل است:

قریب به ده ماه هست که حریفی منحوس و مرموز ما را ناخواسته به بازی گرفته و برعکس همه بازیها ، زمانی برای پایان بازی نیست، چاره ای نیز جز ماندن در بازی نداریم، آنچه میدانیم آنست که حریف، حریف قدری ست و در زور آزمایی، غالب ، اما عمده تکنیک و تاکتیک های گل زدن او را آموخته ایم ، هرجا دست کمش گرفته ایم ، میدان را واگذار و گل خورده ایم ، گل هایی خورده ایم که تا قیام قیامت فراموش نخواهد شد و هر زمان جدی گرفته ایم و محل های ورود و نفوذ حریف را بستیم ، اجازه گل خوردن ندادیم ، فعلا توان گل زدن به حریف که نداریم ، چاره ای هم جز دفاع نداریم ، *الان حریف، قدری به حاشیه رفته ولی از زمین خارج نشده بلکه مجددا در صدد باز آرایی خود برای حمله است، اگر مسوولین و مردم آرایش دفاعی خود را از دست بدهند، گل های سنگینی در پیش رو خواهد بود .

عمده مردم یاریگر خوبی بودند ، عروسی و جشن تولد نگرفتند ، مراسم عزای عزیزانشان را نگرفتند ولی متاسفانه گاهی اقداماتی که زمینه آن فراهم نشده و تدبیری برای مدیریت آن انجام نشده( احراز هویت سهام عدالت ،کد سجام، توزیع بدون فاصله گذاری ارزاق عمومی و ....)، و تجمعات غیر ضرور ، بافته های تلاش را پنبه می کند و ما را بر سر چه باید کرد؟ می کشاند .

مگر می ارزد که گاهی برای ۹۰هزار تومان سود سهام عدالت ، جانی را که با ۹۰میلیون یا ۹۰۰میلیون تومن و.....نمی شود بازستاند به خطر انداخت ، آیا می ارزد ، آیا نباید تدبیر کرد ؟

نکته دیگر اینکه مراقب حمله حریف در شب یلدا هم باشیم ، این حریف بی حیا ، جان گلهای سر سبد زندگی ( افراد مسن و بیماران مظلوم نقص ایمنی و بیماری زمینه ای ) بیش از دیگران به کامش شیرین است، گرچه بی رحمی آن به جوانان بی عیب و نقص هم کم نبوده است، بیاییم مراقب هم باشیم .

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا