عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حمایت معیشتی سپاه قدس گیلان از خانواده های نیازمند مشکوک به کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان، اظهار کرد: کل جغرافیای گیلان، بین دو هزار پایگاه مقاومت تقسیم شده و حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند .

وی با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه در اجرای طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی، افزود: رشت، انزلی ، املش، رودبار، فومن، شفت، لاهیجان و ماسال بالای ۷۰ درصد غربالگری شده‌اند .

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت مالی در کنار اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی، گفت: همه خانواده‌هایی که مشکوک به کرونا هستند و مشکل اقتصادی دارند به لحاظ معیشتی و ریالی حمایت می‌شوند که تاکنون ۵۶۲ خانوار از ۱۴۱۶ خانوار موردحمایت قرارگرفته‌اند .

سردار عبدالله پور از حُسن مشارکت مردم در گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت مردم گیلان در مساعدت به سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی بسیار خوب بوده و مردم گیلان در مواسات هم، ۹۶ میلیارد تومان در قالب مواسات و کمک مومنانه، مساعدت کرده‌اند .

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی طی ۴۰ روز در گیلان به اتمام خواهد رسید، افزود: امیدواریم با پیشرفت کنونی تا دو هفته آینده غربالگری بیماران در کل استان به اتمام برسد.