عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

حُسن عملکرد تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر جان احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز در این نشست با اشاره به ضعف عدیده گیلان در زیرساخت‌های بهداشت و درمان، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های حوزه سلامت گیلان میراث سالهای گذشته بوده است که در سالهای اخیر به تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان سپرده شده است. وی افزود: گیلان با مدد الهی و همراهی در سایه مدیریت استاندار پرتلاش، علیرغم فقر منابعی که در استان وجود دارد، در مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است .

معاون رئیس‌کل دادگستری گیلان بر لزوم مساعدت و کمک به حوزه سلامت گیلان از منابع ملی تاکید کرد و گفت:انتظار داریم در سطح ملی، کمک ویژه‌ای به استان در جهت کمبود زیرساخت‌ها بشود تا با دستان پرتوان تلاش گران حوزه سلامت، شاهد رشد شاخص‌های سلامت باشیم .

دکتر آقایی با تقدیر از حُسن عملکرد و اقدامات قابل‌توجه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تصریح کرد: اگر دکتر سالاری و تیم عملیاتی و جهادی وی نبودند، مشکلات موجود در زیرساخت‌ها مانع از پیشرفت امور می‌شد و وضعیت شیوع کرونا در گیلان به‌مراتب بیشتر می‌ گردید.