عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

لغو دورهمی های شب یلدا ، بهترین هدیه به پرستاران

درخواست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام از مردم:

لغو دورهمی های  شب یلدا ، بهترین هدیه به پرستاران

معاونت درمان دانشکده  علوم پزشکی تربت جام گفت:در شب یلدای امسال که مصادف شده با روز پرستار ،با تعطیل کردن دورهمی های هرساله بهترین هدیه را به پرستاران شهرمان تقدیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام ،دکتر محمد صادق معلم زاده گفت: وضعیت فعلی و کاهش میزان ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا ناپایدار و شکننده بوده و نیازمند توجه هرچه بیشتر همه افراد جامعه به خصوص افراد سالمند و بیماران دارای بیماری های زمینه ای در شرایط آب و هوای سرد زمستانی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی یک ماه اخیر روند مراجعه و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کاهشی بوده و مرگ و میر ناشی از کرونا نیز کاهش چشمگیری پیدا کرده افزود:از عموم مردم درخواست می کنم تا با ادامه روند رعایت نکات و موارد بهداشتی از خیز مجدد بیماری در شهرستان جلوگیری کنند.

معاونت درمان دانشکده  علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و احساس خطر در خصوص دورهمی های این شب از مردم درخواست می کنیم امسال برخلاف سالهای قبل دورهمی های یلدایی را تعطیل کنند و با توجه به اینکه در آستانه روز پرستار نیز قرار داریم مردم عزیز با رعایت قرنطینه در شب یلدا بهترین هدیه را به پرستاران سختکوش شهرمان تقدیم کنند تا در روزهای آینده شاهد پیک مجدد بیماری نباشیم و پرستاران و کادر درمان نیز بتوانند با کاهش بار بیماری نفسی تازه کنند.

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام