عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور دانشگاه فنی و حرفه ای در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

روز ششم هفته پژوهش و فناوری؛
حضور دانشگاه فنی و حرفه ای
در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

زمان برگزاری نمایشگاه: ۲۷ الی ۳۰ آذر ۹۹

۶ طرح منتخب دانشگاه فنی و حرفه ای در بخش رونمایی نمایشگاه

نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن بازار به عنوان رویدادی در مجموعه نظام علم و فناوری است که هدف آن ارائه یافته‌های محققان، پژوهشگران و فناوران، از یک سو و دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری از سوی دیگر برای تحکیم و سیستمی نمودن روابط بین کنشگران در این مجموعه و در نهایت تجاری سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی می باشد. امسال با توجه به اپیدمی کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می گردد و از طریق آدرس https://msrt-expo.ir/ قابل دسترسی و بازدید علاقمندان می باشد.
دانشگاه فنی و حرفه ای که همه ساله در این رویداد بزرگ حضور داشته و به عنوان غرفه برتر شناخته شده است نیز در این  نمایشگاه غرفه خود را دایر کرده است. در این غرفه بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی با قابلیت تجاری سازی و بالغ بر ۲۰۰ طرح ارزیابی شده در سامانه ایران تک هاب حضور دارد.
از بین ۶ طرح برگزیده دانشگاه فنی و حرفه ای در بخش رونمایی نمایشکاه مجازی وزارت عتف، ۵ طرح منتخب با عناوین، شریدر دوشفت، دستگاه اکوپاد(سیستم بهینه ساز مصرف انرژی)، روبر اسکرین گندله سازی آهن و توربین ترکیبی شهری، پودرکن شیشه و تولید مکانیکانسیل های نیروگاهی مربوط به استان خراسان رضوی (دانشکده شهید منتظری مشهد)و یک طرح با عنوان،طراحی و ساخت دستگاه تستر ساعتی (واحد هیدرولیک)گیربکس اتوماتیک AL۴  مربوط به استان گیلان (دانشکده شهید خدادادی بندرانزلی) می باشد.
از علاقمندان دعوت به عمل می‌آید تا ضمن بازدید از غرفه دانشگاه فنی و حرفه ای، در بخش علاقه‌مندی به این غرفه رای دهند تا امسال نیز هم چون سال‌های گذشته به عنوان غرفه برتر انتخاب و موجب سربلندی خانواده بزرگ دانشگاهیان گردد.
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای