عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

آماده باش ۱۰پایگاه اورژانس تربت جام

همزمان با آغاز طرح امداد زمستانی:

آماده باش ۱۰پایگاه اورژانس تربت جام

رئیس اورژانس تربت جام گفت:طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اعلام آماده باش به ۱۰ پایگاه شهری و جاده ای شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام ، علی لطفی گفت : طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی تربت جام همزمان با اورژانس کشور آغاز و در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای شهرستان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز خواهند بود.
وی افزود: تعداد ۵۲ نفراز پرسنل فوریتهای پزشکی با ۱۰ دستگاه آمبولانس،آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

رئیس اورژانس تربت جام ادامه داد:آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ،ضدیخ ،وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاههای کوهستانی می باشند.

علی لطفی بیان کرد:طرح امداد زمستانی اورژانس همانند سالهای گذشته همگام با سایر ارگانهای امدادی ادامه خواهد داشت و با توجه به راه اندازی پد هلی کوپتر و نزدیکترین پایگاه هوایی در صورت بروز حادثه می توانیم از پایگاه هوایی مشهد و امکانات آن کمک بگیریم.


روابط عمومی و امور بین الملل دانشکده علوم پزشکی تربت جام