عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی کرمانشاه دارد


رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد و با دارا بودن پتانسیل بالایی که در حوزه‌های مختلف دارد در بحث اشتغال و کارآفرینی در استان پیشرو است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر عبدی رئیس دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد و با دارا بودن پتانسیل بالایی که در حوزه‌های مختلف دارد در بحث اشتغال و کارآفرینی در استان پیشرو است.

او گفت : سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری به منظور تسهیل و تسریع در روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری راه اندازی شده است و قابلیت‌ها و اهمیت ویژه‌ای دارد.

دکتر عبدی افزود : ثبت اطلاعات در این سامانه باید به روز شود تا بر اساس آن برنامه ریزی‌های لازم در حوزه کارآفرینی به صورت دقیق و کاربردی انجام شود.

غلامحسین پور مدیر توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علم پزشکی کرمانشاه گفت : حوزه کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده و اقدامات بسیار خوبی در راستای اشتغال و کارآفرینی استان توسط دانشگاه صورت گرفته است.

او گفت : با ثبت تمام پرونده‌ها و درخواست‌ها در پنجره واحد، این فعالیت‌ها بیشتر دیده خواهد شد و تصمیم گیری‌های لازم در حوزه کارآفرینی انجام خواهد می‌شود و منجر به صدور مجوز‌های بیشتر و تخصیص تسهیلات مورد نیاز در زمینه خواهد شد.

رشیدی مسئول دفترکارآفرینی واشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دانشگاه در حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و تمام این زحمات با همکاری که در حوزه کارآفرینی و سامانه پنجره واحد ثبت می‌شود.

او گفت : با تلاش‌های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال‌های اخیر جایگاه واقعی خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی در استان به خوبی نشان داده است.

رشیدی افزود : ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در دانشگاه داریم. تا کنون نگاه ما به بخش خصوصی در بخش‌های مختلف درمان، غذا و دارو و دیگر بخش‌ها به دلیل توجه به سلامت مردم همواره نگاه نظارتی بوده، اما در حال حاضر علاوه بر آن، در دانشگاه از بخش خصوصی به خوبی حمایت می‌شود .